zaterdag 9 april 2011

Broodje seranoham

15/2/2009 - Broodje seranoham
Vandaag moest ik de badkamer schoonmaken. Niet echt een gezellige klus & om mezelf te belonenen heb ik daarom een citroentaart (die ik al eerder beschreef) & een lekker broodje voor mezelf klaargemaakt. Van de citroentaart ben ik op dit moment aan het smullen & het broodje at ik als lunch. Het is heel makkelijk klaar te maken & eigenlijk niet echt een recept, maar ik pen het hier toch maar neer....



Broodje seranoham

1 mini ciabatta
2 plakes seranoham
klein handje rucola
balsamico-dressing
wat pijnboompitjes
Rooster de pijnboompitjes in een droge koekenpan. Snij de miniciabatta doormidden & leg een flinke pluk rucola op de onderste helft van het broodje. Leg hierop de seranoham. Giet er wat balsamicodressing overheen & strooi de pijnboompitjes eroverheen. Leg dan de andere helft van het broodje weer erop & geniet van je heerlijke broodje seranoham!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten