zaterdag 9 april 2011

Scrambles eggs

15/3/2009 - Scrambled eggs
Ik heb al bijna een week niets geschreven. Geen idee waarom niet, maar er is ook niet zo heel veel gebeurd de afgelopen week. Jeroen was ziek, ik heb spelletjes gespeeld op de computer (Mystery Case Files - erg verslavend) & verder heb ik geen zin & tijd gehad om te schrijven. Vandaag dus wel weer... Omdat ik de afgelopen dagen niet zo heel erg gezond had gegeten, vond ik dat ik dat vanmorgen even goed moest maken. Ik perste lekker sinaasappeltjes uit & besloot om scrambles eggs met tomaat & toast te maken. Voor de toast heb ik gewoon 2 witte boterhammen in de toaster gedaan. De tomaat heb ik doormidden gesneden & even gebakken in een klein pannetje met wat olijfolie & de voor de scrambled eggs staat het recept hieronder. Het voordeel van zo'n ontbijt is, dat je de rest van de dag minder trek hebt & dus ook niet gaat lopen snoepen.



Scrambled eggs

2 eieren
scheutje melk
snufje kerriepoeder
zout & peper
Klop de eieren los met een scheutje melk, kerriepoeder, zout & peper. Verwarm in een pan een klont boter. Giet de eieren erbij & bak ze op niet al te hoog vuur al omscheppend tot je een beetje een glanzend & lobbige eiermassa hebt. Serveer warm op toast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten