zondag 10 april 2011

Tortillatosti

23/6/2010 - Tortillatosti
Gisteren was ik helemaal alleen thuis met eten. Dat betekende dat ik iets alleen voor mezelf moest klaar maken & omdat ik geen zin had om echt te koken werd het een snelle hap. Ik had nog twee tortilla's in de koelkast liggen, die over waren van een maaltijd vorige week. En met wat andere voorraadkastspullen en wat restjes maakte ik een soort tortilla-tosti. Snel & heel erg lekker. Hier het recept.



Tortillatosti

2 tortilla's
geraspte kaas
lekkere ham (ik nam parmaham)
wat jalapenopepers (potje bij Albert Heijn)
peterselie
olijfolie

Bestrooi één van de tortilla's rijkelijk met geraspte kaas. Leg hierop de plakjes ham. Hak de peterselie grof & doe deze samen met de jalapenopepers op de plakjes ham. Leg de andere tortilla er bovenop. Smeer beide zijdes van de zo verkregen sandwich in met een klein beetje olijfolie. Verhit een grillpan & grill de tortilla aan beide zijden tot de kaas gesmolten is. Eet smakelijk!



ps. je kunt natuurlijk ook andere dingen op de tortillatosti doen zoals bosuitjes, wat chorizo etc., maar gisteren at ik hem zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten